Al onze producten worden gemaakt in Latvia en worden met track and trace verstuurd zodat u uw pakketje kunt volgen.
Voor vragen kunt u te allen tijde terecht bij onze klantenservice via: info@printpracht.nl
Retourneren
Wij accepteren geen retourzendingen. In het geval dat een koper een defect artikel of een onjuist artikel ontvangt, moet de koper ons ondersteuningsteam onmiddellijk informeren. Om het oplossingsproces te vergemakkelijken, moet de koper duidelijke foto's van het defecte of verkeerde artikel verstrekken. Ons ondersteuningsteam zal de verstrekte informatie beoordelen en, naar uw voorkeur, een vervanging verwerken voor het betreffende artikel. Het oorspronkelijke artikel ontvangen in dergelijke gevallen kan worden behouden door de klant. Het is belangrijk om de instructies van ons ondersteuningsteam op te volgen om een tijdige en efficiënte oplossing voor het probleem te waarborgen.
Pakket vertraagd of zoek
Indien een pakket niet geleverd is, wordt een onderzoek ingesteld. Dit kan 2 weken duren. Afhankelijk van het onderzoek wordt besloten of de verantwoordelijkheid ligt bij de bezorgdienst of bij de webshop. In het eerste geval kunt u het pakket claimen bij de bezorgdienst. In dat laatste zal de shop met de oplossing komen.
Heeft u betaald via creditcard of PayPal, dan heeft u vaak recht op aankoopbescherming vanuit deze betalingsdienst.