Meest gestelde vragen
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De levertijd varieert afhankelijk van het product. Voor bedrukte producten is de verzending 2-3 dagen na ontvangst van je bestelling.
Nadat je bestelling is geplaatst, wordt jouw product exclusief voor jou geproduceerd en verzonden. De totale levertijd bedraagt ongeveer 7 werkdagen maximaal.
Voor borduurwerk en handgemaakte AOP-producten (zoals leggings, sokken en joggingbroeken..) is de levering 5 dagen langer dan het gemiddelde.
Wat moet ik doen als mijn bestelling bij een ophaalpunt ligt maar de bezorger geen briefje heeft achtergelaten?
Als de bezorger geen briefje heeft achtergelaten, raden we aan om je tracking nummer en postcode in te voeren bij de tracking van PostNL.
Hiermee kun je de actuele status van je pakket bekijken en ontdekken bij welk ophaalpunt het zich bevindt.
Wat moet ik doen als het ontvangen product defect is of een drukfout heeft?
In het geval dat een koper een defect artikel of een artikel met een drukfout ontvangt, moet de koper contact met ons opnemen, en sturen wij kosteloos een nieuw toe.
Kan ik mijn bestelling volgen en hoe?
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met de track & trace-code. Je kunt deze code gebruiken om je bestelling te volgen. Ook kun je op onze website naar "Volg je bestelling" gaan, en daar je tracking nummer invoeren en de huidige status van je order bekijken.
Waar worden de producten gemaakt?
Afhankelijk van welk product je bestelt maar al onze producten worden geproduceerd in Europa.
Zijn de afgebeelde kleuren op de website precies zoals de werkelijke producten?
De afgebeelde kleuren op de website zijn zo nauwkeurig mogelijk weergegeven, maar houd er rekening mee dat ze licht kunnen verschillen door variaties in beeldscherm kalibratie.
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Ideal - creditcard - Klarna - Paypal - visa - mastercard
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Klanten hebben het recht hun bestelling binnen 24 uur na plaatsing te annuleren. Om een annulering te starten, neemt u binnen de opgegeven tijd contact op met ons klantenserviceteam en selecteert u het onderwerp 'Bestelling annuleren'.
Houd er rekening mee dat zodra het venster van 24 uur is verstreken, annuleringen of wijzigingen in de bestelling niet kunnen worden ondergebracht. Dit komt door de aard van ons op maat gemaakte productieproces, dat doorgaans kort na het plaatsen van de bestelling begint. Zodra de productie is gestart, wordt de bestelling als definitief beschouwd en kan deze niet worden gewijzigd. (Zelfs als het binnen de 24 uur valt.)
Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
Jazeker, zodra je bestelling is geplaatst, ontvang je een bevestigingsmail op het opgegeven e-mailadres. Hierin vind je een overzicht van je bestelling en de bijbehorende details. Als je de bevestigingsmail niet ontvangt, controleer dan je spambox of neem contact met ons op. Het kan zijn dat je per ongeluk het verkeerde e-mailadres hebt ingevuld.
Wat is jullie retourbeleid?
Wij accepteren geen retourzendingen. In het geval dat een koper een defect artikel of een onjuist artikel ontvangt, moet de koper ons ondersteuningsteam onmiddellijk informeren. Om het oplossingsproces te vergemakkelijken, moet de koper duidelijke foto's van het defecte of verkeerde artikel verstrekken. Ons ondersteuningsteam zal de verstrekte informatie beoordelen en, kosteloos een nieuwe toesturen.
Het oorspronkelijke kan worden behouden door de klant. Het is belangrijk om de instructies van ons ondersteuningsteam op te volgen om een tijdige en efficiënte oplossing voor het probleem te waarborgen.
Kan ik een product ruilen?
Wij accepteren geen retourzendingen. In het geval dat een koper een defect artikel of een onjuist artikel ontvangt, moet de koper ons ondersteuningsteam onmiddellijk informeren. Om het oplossingsproces te vergemakkelijken, moet de koper duidelijke foto's van het defecte of verkeerde artikel verstrekken. Ons ondersteuningsteam zal de verstrekte informatie beoordelen en, kosteloos een nieuwe toesturen.
Het oorspronkelijke kan worden behouden door de klant. Het is belangrijk om de instructies van ons ondersteuningsteam op te volgen om een tijdige en efficiënte oplossing voor het probleem te waarborgen.
Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
Je kunt contact met ons opnemen door te mailen naar info@printpracht.nl.
Daarnaast kun je onderaan de site op het kopje 'Contact' klikken en ons contactformulier invullen.
Wat moet ik doen als ik een beschadigd product ontvang?
In het geval dat een koper een defect artikel of een onjuist artikel ontvangt, moet de koper ons ondersteuningsteam onmiddellijk informeren.
Om het oplossingsproces te vergemakkelijken, moet de koper duidelijke foto's van het defecte of verkeerde artikel verstrekken. Ons ondersteuningsteam zal de verstrekte informatie beoordelen en, kosteloos een nieuwe toesturen.
Het oorspronkelijke artikel kan worden behouden door de klant. Het is belangrijk om de instructies van ons ondersteuningsteam op te volgen om een tijdige en efficiënte oplossing voor het probleem te waarborgen.